Tagpas er lavet af tagdækkere til tagdækkere

Din tid som tagdækker er kostbar, derfor har vi udviklet en digital løsning, der ikke kun effektiviserer dine arbejdsprocesser, men også løser de unikke udfordringer, som tagdækkere står over for hver dag.

Topbillede Undersider Scaled (1)

Kvalitetssikring, varmt arbejde og serviceaftaler – mindre bøvl med Tagpas i professionelle PDF rapporter

 

De fleste opgaver kan klares på taget med en mobiltelefon. Mange tagdækkervirksomheder er vant til sagshåndtering med brug af et ringbind, som ofte kun findes på kontoret. Det scenarie gør Tagpas op med, nu kan du have alle projekter og dokumenter med dig lige ved hånden.

Det er nemt at komme i gang med Tagpas

  1. Tag fat i en fra vores Tagpas team

  2. Opret gratis bruger på Tagpas

  3. Vi ringer dig op for at snakke om ønsker og behov

  4. Vi hjælper dig i gang med kursus for alle medarbejdere

KS Grafik

Hvorfor Tagpas?

Tagpas er en digital platform som henvender sig til Tagdækkere og underleverandører som ønsker at minimere administrativt bøvl, og tunge lovgivningsmæssige processer ift. dokumentation og formidling. Det handler om at skabe og bevare et stort overblik, og sikre flotte PDF rapporter med få klik - som alt sammen er med til gøre jeres virksomhed langt mere professionel og strømlinet. 

Tagpas digitaliserer ringbind

Tagpas er en CLOUD baseret platform, som med internet (web-) adgang altid kan tilgås fra en standard internet browser. På kontoret vil man typisk tilgå Tagpas fra en browser. Til smartphones understøtter Tagpas både Android og Apples styresystemer, så Tagpas appen hentes derfor enten via Google Play Store, eller Apple App Store. Tagpas appen er gratis at hente, men kræver et virksomheds-abonnement for at kunne benytte funktioner.

FAQ

Ja, det kræver et BASIS abonnement for virksomheden at benytte Tagpas platformen. Dette abonnement tegnes for 12 måneder af gangen, og abonnementet dækker for alle de brugere, og sager, man ønsker at oprette.
PLUS moduler med tilpasset funktionalitet tilkøbes ligeledes fleksibelt som et 12 måneders abonnement. Et PLUS modul kræver at man har et BASIS abonnement i forvejen.

Ja, hvis jeres virksomhed ønsker at prøve Tagpas gratis og uden binding i en periode, så grib telefonen og ring til én af vores salgskonsulenter, som findes under menuen Support. Du kan også udfylde blanketten under menuen Kontakt, og herefter vil I blive kontaktet for nærmere aftale.

Ja, vi gør faktisk meget ud af sikre at vores kunder kommer godt i gang med brugen af Tagpas. Nye systemer betyder næsten altid at der er noget nyt man skal sætte sig ind i.
Vi afholder løbende mini-roadshows i Danmark som man kan melde sig til, her gives en fornuftig introduktion til både brugen, men også de gevinster som jeres virksomhed kan opnå ved at bruge Tagpas.
Herudover tilbyder vi 1:1 undervisning over nogle timer i jeres virksomhed, hvor typisk kontorpersonalet undervises 2 timer forud for 2 timers undervisning med jeres tagdækkere.

Når I har fået et abonnement, og hermed brugerlogin, kan administratorerne af jeres virksomhed, oprette de enkelte brugere som skal have adgang. 

Adgang via en Internet browser sker via denne side www.tagpas.dk og trykke på knappen Log ind.

Vi anbefaler at bruge Microsoft Edge, Safari eller Google Chrome som internet browser.

Apps hentes i Google Play Store, eller Apple App Store. På jeres mobiltelefon søges på Tagpas i den butik som nu passer til jeres operativsystem.

Kom i gang - opret en gratis bruger

 

Som gratis bruger får du b.la. adgang til dokumenter såsom PTM-anvisninger, produktdatablade og anvisninger fra leverandører i tagbranchen.

 

Er du leverandør?

Så er Tagpas også relevant for dig. Få dine produktdatablade, anvisningsvejledninger, bæredygtighedsinformation mv. i Tagpas, og vær endnu mere synlig for dine kunder.

Læs om funktioner i Tagpas

KS01

Kvalitetssikring

Skræddersyede kontrolskemaer med bl.a. Modtagerkontrol, udførelseskontrol, slutkontrol, risikovurdering og DS 1140.

Kvalitetssikring
SA01

Serviceaftaler

Glem aldrig en aftale og hold styr på jeres igangværende serviceaftaler med kunderne og send dem til kunden i en flot PDF rapport.

Serviceaftaler
VA03

Varmt arbejde

Drop papir frem og tilbage - De største danske forsikringsselskaber er med. Få hurtig skrevet under for alle parter.

Varmt arbejde
Dokumenter

PDF bygger

Send professionelle PDF rapporter til kunden. Genrer nemt et link til kunden, eller download og send en professionelt udseende og sammenhængende PDF rapporter.

Funktioner
IMG 0262

Dokumenter

Nyeste viden og vigtigste dokumenter lige ved hånden. F.eks. Brandteknisk vejledning, Produktdatablade, PTM anvisning mm.

Dokumenter
expand_less